Geplaatst: 30-07-2012 10:01
Goedemorgen,
Is er iemand die mij kan vertellen of het stationair toerental van een focus 16/16v af te stellen is? Het toerental is plus/min 600 bij warme motor. Als ik gebruikers inschakel wil de motor niet hoger stationair lopen. Stationair regelklep is al schoongemaakt en uit gewisseld met een auto die wel goed loopt. Ik kan geen vacuum lek ontdekken. De auto is van 2003 en niet van 2001. Ik kon het juiste type niet selecteren.
Gr. Ruud
Uitgelezen met
Bosch KTS
Foutcodes
Geen codes