Geplaatst: 31-10-2011 11:49
Deze Touareg heeft een flink verbruik van koelvloeistof, wanneer het systeem onder druk gezet wordt, warm/koud of afkoelende fase is er geen enkel spoor van lekkage waarneembaar.
Heeft iemand ervaringen met deze motor (BKS) v6 diesel wat betreft koppakkingen en/of scheurende cilinderkoppen?
Hoewel ik hier steeds meer in begin te geloven vind ik het nog wel een groot risico om "even" de kopjes eraf te halen..