Geplaatst: 01-08-2012 22:55
Hallo,
Ik heb hier een VW Golf Variant 1.4 16V met een veel te hoog CO. We hebben nu 2 verschillende lambdasonde geprobeerd, beide keren werd het niet beter. Als je de motor een tijdje op 2000 toeren laat draaien, duurt het niet zolang voordat de motor slecht begint te lopen. Lijkt net of hij teveel benzine krijgt. Als foutcode staat er dat het signaal van de lambdasonde te laag is.
Hebben jullie misschien een idee waar we dit moeten zoeken?