onregelmatig stationair lopen

17 reacties

Opgelost

Merk
Opel
Model
Astra
Type
Onderwerp
Motor
Motorcode
x18xn 16v
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof
Benzine

wily

Lid sinds: 21-10-2008

Bijdragen: 102

Geplaatst: 06-12-2010 22:05

na het vervangen van de cyl. kop (distributieriem gebroken) loopt de motor als deze warm is niet mooi stationair, bij een beetje gas geven loopt de motor goed, bij een koude start in de opwarmfase loopt de motor goed, en start ook goed, als de motor op bedrijfs temp. is moet er langer gestart worden.  kun je het gasklephuis opnieuw inleren?

Gemeten

nokken-as sensor deze bedrading is een beetje poreus,