Geplaatst: 06-12-2010 22:05
na het vervangen van de cyl. kop (distributieriem gebroken) loopt de motor als deze warm is niet mooi stationair, bij een beetje gas geven loopt de motor goed, bij een koude start in de opwarmfase loopt de motor goed, en start ook goed, als de motor op bedrijfs temp. is moet er langer gestart worden. kun je het gasklephuis opnieuw inleren?
Gemeten
nokken-as sensor deze bedrading is een beetje poreus,