Geplaatst: 27-03-2013 9:09
Probleem met accu lamp. Blijft continu aan ook al is de lading van de dynamo in orde. Dynamo werd pas hersteld en laadt nu 14.2 V. Maar toch is het acculampje na 1 dag terug gaan branden.
Gemeten
Dynamo is hersteld, accu in orde, extra massakabel getrokken van motor naar chassis