Geplaatst: 07-12-2010 9:47
centrale portiervergrendeling werkt niet via de sleutel. via schakelaar in auto werkt het wel op alle portieren..
als ik met de contactsleutel de portieren wil vergrendelen of ontgrendelen kan ik zien op de Texa dat ik vergrendel of ontgrendel. maar er gebeurd dan niets.
Uitgelezen met
texa
Foutcodes
niet gevonden