Geplaatst: 27-03-2013 13:13
Heren:
Kent iemand van jullie een apparaat om de ionisatiespanning van een bougie te kunnen meten??
Het moet ook nog eens een apparaat zijn welke portable is.
Ben hiernaar op zoek omdat de bougies van een gasmotor in een WKK installatie om de ± 2000 uur vervangen dienen te worden. Maar als ze doorgemeten kunnnen worden dan kun je overgaan naar toestandsafhankelijk onderhoud i.p.v preventief onderhoud. En dat kan bij deze bougies behoorlijk wat schelen!
Zoals wel duidelijk zal zijn heeft dit niet betrekking op de Mazda.
Thijs