Geplaatst: 04-01-2014 18:20
Deze auto heeft een nieuwe distributieriem gekregen. Nu loopt de motor niet goed. Slaat wel direct aan, maar komt niet goed op toeren hij loopt niet mooi rond en stinkt naar benzine. De afstelling is wel gedaan met speciaal gereedschap. Ik ben de afstelling nog een keer nagelopen, volgens mij is deze goed. De krukas is wel los van de nokkenassen rond gedraaid geweest, maar dat mag volgens mij geen probleem wezen.
Wat zie ik hier over het hoofd ?