11 reacties
Opgelost
Lid sinds: 29-08-2010
Bijdragen: 24
Geplaatst: 08-12-2010 17:44
Hallo mijn koppelingspedaal piept en kraakt bij intrappen en loslaten.
heb de scharnierpunten binnen allemaal ingespoten met wd40 en het is even opgelost.
Na een week of 2 is het weer terug.
iemand een idee???