Geplaatst: 19-11-2014 15:23
Motor start goed maar slaat af zodra de automaat in de D of R wordt gezet. Tijdens het rijden loopt hij soms onregelmatig. Brandstof en filter vervangen, auto heeft langere tijd stil gestaan.
Uitlezen met Launch x131 lukt niet, ik kan niet in de ecu komen wel in die van de automaat en de abs.
Gemeten
geen
Uitgelezen met
launch X131