6 reacties
Opgelost
Lid sinds: 02-05-2013
Bijdragen: 6
Geplaatst: 10-11-2016 11:10
Heeft iemand ervaring met het loshalen van de nokkenas tandwielen van een 200cgi. Hier is een (denk ik) speciale torx dop voor nodig. Als iemand hier meer van kan vertellen hoor ik het graag. Alvast bedankt