Geplaatst: 06-08-2012 23:28
Hallo,
ik heb een transporter waarvan de accu steeds leeg is. na een stroommeting blijkt er 5.36A getrokken te worden.
alle zekeringen 1 voor 1 getrokken maar geen resultaat.
nadat per ongeluk de stroomkring verbroken was, bleek er nog 0.8A getrokken te worden....? de 5.36A is niet meer reproduceerbaar helaas.
maar goed, de 0.8A is veel te hoog. ook na 10 minuten. de dynamokabels zijn los geweest, radio en 2e accu en schijdingsrelais (camper) maar hij blijft stroom trekken.
Wat zit er nog meer in de auto zonder zekeringen?
wel een storing in mm: temperatuur te hoog koelventilator stap 2...?
alvast bedankt!
groeten, Edwin
Uitgelezen met
kts 540