Geplaatst: 16-11-2015 10:16
Beste
Klant kwam binnen met klacht dat wagen niet trok na even bij de merkdealer de wagen te laten uitlezen werd daar de diagnose gesteld van een defecte turbo. Nu heb ik de turbo vervangen en probleem is nog steeds heb de wagen nieuwe brandstoffilter en luchtfilter gegeven want lucht filter zag volledig zwart en zat naar mijn mening toe.
Kan iemand mij helpen?
Heb de katalysator ook losgehad en die was nog goed .