Geplaatst: 08-10-2009 21:47
In eerste aanleg zou ik zeggen, "zie werkplaatshandboek". Overigens is bedoelde elektroventiel langs eenvoudige weg te demonteren om na te gaan wat deze feitelijk reguleert, afsluit of juist opent(koelvloeistof/lekgassen/inlaatlucht/uitlaatgasreciculatie, etc.?).
Succes ermee.