Geplaatst: 06-11-2011 10:17
De motor lekt plotseling erg veel olie.Schoongespoten en blijkt dat achter het uitlaatspruitstuk tussen cil.kop en motorblok vandaan komt. Lekt best wel erg hard.
Is kop natrekken een optie? Deze mensen hebben al zoveel kosten gehad,ik wil ze dat een beetje besparen.