Geplaatst: 07-01-2014 22:28
hoii allemaal
ik heb een fiat punto staan 1.3 diesel bj 2006, de auto heeft een hele rare storing als de auto een nacht je heeft gestaan dan wil je de auto gaan starten doet hij niks.. lampjes in dashboard branden maar starten doet hij niet zou je zeggen startmotor maar die heb ik gecontroleerd is goed en als je dan een paar x hebt geprobeerd de contact te draaien dan doet tie het weer je moet ook de opvoerpomp in de tank horen en dan start de auto en slaat de auto ook aan.. er is iets wat de startmotor en de opvoerpomp in de tank aan stuurt stuk of slechte verbinding.. kan iemand helpen waar ik ongv moet zoeken.. heb de auto uitgelezen maar geen storingen behalve egr maar lijkt me sterk dat dat het probleem is.. alvast bedankt