Geplaatst: 07-11-2011 20:25
hoi Collega`s ik heb hier een ibiza 3 cil, deze houd soms erg in , geeft gasklep pos sensor als storing, gasklep uitgewisseld, geen lucht lekkage kunnen vinden, gasklep in geleerd,
probleem blijft, wie weet er een oplossing
alvast bedankt voor de reacties
groeten Gerrit
Uitgelezen met
kts670
Foutcodes
gasklep pos sensor 1