Geplaatst: 08-01-2014 18:25
Wie kan mij vertellen wat men bij Peugeot precies verstaat onder: telecoderen. We hebben hier binnen onze mensen verschillende meningen over. De ene zegt dat het aanmelden is van vervangende of nieuwe onderdelen of uitbreidingen. Volgens andere mensen is het meer een vorm van inleren. Is er iemand die ons hier misschien meer duidelijkheid over geven kan.
Groeten
Jarrie