melding motormanagement

5 reacties

Merk
Alfa Romeo
Model
156
Type
156
Onderwerp
Elektronica, Foutcodes, Motor
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2005
Brandstof
Diesel

Dirk01

Lid sinds: 22-02-2012

Bijdragen: 464

Geplaatst: 04-04-2013 10:40

Bij een 156 JTD komt er bij stationair toerental zo iedere 15" telkens de melding 'motormanagement' in het display + waarschuwingstoon. Van zodra het gaspedaal wordt ingedrukt verdwijnt dit euvel. M.a.w. bij normaal rijden geen probleem, bij stoplichten of file gedurig dit probleem. Diagnose met KTS geeft geen foutcodes, andere meetwaarden blijken niet altijd te kloppen (bvb. stationair 220 tr/m, koeltemp -220°,.. ??)

EGR-klep vorig jaar vervangen. Iemand ervaring hiermee?

Mvg

Dirk  

Uitgelezen met

KTS

Foutcodes

$ 10