Geplaatst: 04-04-2013 10:40
Bij een 156 JTD komt er bij stationair toerental zo iedere 15" telkens de melding 'motormanagement' in het display + waarschuwingstoon. Van zodra het gaspedaal wordt ingedrukt verdwijnt dit euvel. M.a.w. bij normaal rijden geen probleem, bij stoplichten of file gedurig dit probleem. Diagnose met KTS geeft geen foutcodes, andere meetwaarden blijken niet altijd te kloppen (bvb. stationair 220 tr/m, koeltemp -220°,.. ??)
EGR-klep vorig jaar vervangen. Iemand ervaring hiermee?
Mvg
Dirk
Uitgelezen met
KTS
Foutcodes
$ 10