Geplaatst: 04-04-2013 11:00
Beste forumleden,
Bij deze vivaro zijn 4 gloeikaarsen kapot.
Ik heb ze alle 4 eruit gehaald en is geen weerstand te meten( 1.) nieuwe zijn 1.5 ohm.
Mijn vraag is: is dat bekend iets dat ze alle 4 kapot zijn?dat heb ik nog nooit gehad.
Problemen in voorgloeirelais?
Wat is er met de auto/klacht:
Slecht starten/aanslaan paasweekend
Geen vermogen.
Er zat 1 foutcode in van het voorgloeisysteem(1635) dat is te verklaren door 4 kapotte gloeiers.
Wat betreft het vermogen: daar ga ik mee verder na voorgloeiprobleem,heb een vermoeden van luchtmassa meter maar wil eerst eens weten of iemand 4 kapotte gloeiers kan verklaren.
Alvast bedankt
Gemeten
Draaboom gloeikaarsen tot relais.
voeding relais(12 v)
Uitgelezen met
Mega macs 50
Foutcodes
1635