Geplaatst: 14-12-2010 17:42
Goedendag, bij een Clio 1600 8 klepper (K7M) automaat van bj. 1999, loopt de multiriem van de dynamo eraf. Bij stationair draaien en onbelast gasgeven gaat alles goed. Als de klant er mee rijdt loopt de riem eraf, meestal direct na het starten. Inmiddels dynamo, spanrol, multiriem vernieuwd. Alles ligt in lijn. Heeft iemand dit al eens meegemaakt, en nog belangrijker, op kunnen lossen ?
Alvast bedankt, groeten, Arie A-Repair
Gemeten
nvt
Uitgelezen met
nvt
Foutcodes
nvt