Geplaatst: 14-12-2010 17:58
ik heb hier een ford mondeo slaat af op de snel weg maar niet als de tank vol is
bij meer als halfleeg slaat ie regelmatig af
het is een automaat dus je moet echt naar de kant om de auto opnieuw te starten
ik heb de nokken as sensor al vervangen naar een grijze
heb de tweede verstuiver al vervangen maar dit heeft niet geholpen
en heeft deze auto een opvoerpomp ?
dank je wel alvast grt jeff