7 reacties
Opgelost
Lid sinds: 24-11-2010
Bijdragen: 56
Geplaatst: 14-12-2010 19:39
Wie kan mij helpen om de EGR uit te programmeren. Storingslampje blijft branden.. Nieuwe EGR gemonteerd.. Ook plaatje (pakking met 3 gaatjes) gemonteerd.. Storing blijft terugkomen..