6 reacties
Lid sinds: 24-12-2010
Geplaatst: 09-01-2014 8:53
Auto slaat soms niet aan het lijkt op de startblokkeerring
Beide sleutels geprobeerd maakt niet uit en na paar minuten slaat hij weer aan
met uitlezen geen storing opgelagen ook bij ford laten uitlezen en geen storing