Lid sinds: 07-02-2009
Bijdragen: 12400
Geplaatst: 27-05-2010 18:20
Ag je heb het opgelost daar gaat had om...in ieder geval bedankt voor je feedback!
ps. Kan niet echt reageren op prive berichten en topic was al gesloten...dus doe het ef zo...:)
Groet,martijn