9 reacties
Opgelost
Lid sinds: 24-10-2008
Bijdragen: 142
Geplaatst: 10-01-2014 17:05
wie heeft er ervaring met geluid [jank,huil geluid]bij 40-50km/h en bij gas loslaten
wie heeft zoiets al eens meegemaakt
nvt