een emailtje :)

Merk
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Martijn81

Lid sinds: 07-02-2009

Bijdragen: 12400

Geplaatst: 02-06-2010 18:35

Zoals je melde in het topic van Erwin over nokkenasafstelling audi all road...dat ik je een mailtje moet sture...bij deze :)


Zal wel met die tekeningen te maken hebben....


Groeten,martijn