Lid sinds: 07-02-2009
Bijdragen: 12400
Geplaatst: 02-06-2010 18:35
Zoals je melde in het topic van Erwin over nokkenasafstelling audi all road...dat ik je een mailtje moet sture...bij deze :)
Zal wel met die tekeningen te maken hebben....
Groeten,martijn