Geplaatst: 12-01-2014 19:35
zafira B is binnegekomen met storings lampje en inhouden van vermogen. De stang welke de wervelkleppen bediend lag er los langs. We hebben het inlaatspruitstuk met wervelkleppen vervangen.
Na deze reparatie is storing na enkele tientallen kilometers terug gekomen, hierop hebben wij de egr vervangen met als resultaat dat de storing weer enkele kilometers wegbleef maar weer terugkwam.
De storing die terugkeert betreft P2279, lekkage inlaatspruitstuk.
Er is geen valse lucht lekkage te traceren. Hebben jullie dit eerder aan de hand gehad?
Uitgelezen met
maxidas
Foutcodes
p2279