12 reacties
Opgelost
Lid sinds: 07-06-2011
Bijdragen: 268
Geplaatst: 13-01-2014 3:24
Hallo iedereen,
Ik ben bezig met het demonteren van een multi v riem maar vind geen spanner dus met als gevolg extreem moeilijk om de riem terug te monteren. of is er een verborgen spanner?