Geplaatst: 29-03-2010 11:05
[152305]Goedendag, We hebben hier een Nissan X-trail 2.2 CDI staan met de volgende storingen.
P 1273 Brandstof HD Pomp signaal niet logisch
P 0089 Brandstof HD Pomp foutief
Onlangs hebben we een raildruk sensor en rail vervangen. (Welliswaar omdat er toen een andere storing in stond.)
Die storing is ook weg gebleven.
Nu hebben we op advies van de Nissan Dealer een Druksensor in de HD Pomp vervangen wat niets hielp. Daarop zijn we overgegaan tot vervanging van de HD pomp enkel zonder resultaat.
De storing doet zich maar heel even voor en dan gaat hij direct over naar noodloop. na het afzetten en opnieuw starten loopt de auto weer normaal tot de volgende keer dat het probleem zich voordoet.
Heeft iemand nog een idee?
B.v.d.