Geplaatst: 29-03-2010 17:08
[152327]wij hebben hier een Golf 4 die een grote dosis zwarte rook uitblaast, vooral bij gemiddeld gas geven op bijna iedere snelheid. Na zo'n 60 à 80 km valt de turbo uit en verdwijnt de rook geheel maar de motor loopt normaal door, wel met minder trekracht. Op het moment dat de turbo nog wel werkt, gaat het accelereren soms met een schok(je).
De turbo geeft verder geen bijgeluiden, ra, ra wat is dit ??
vr. gr. Wim