Geplaatst: 03-12-2014 14:03
Geachte Heren
Ik heb hier een Qashqai staan en als ik op een rontonde aan kom op ik rij in de bebouwde kom dan is het stationair toerental rond de 2000 toeren. en al ik hem dan even stationair laat draaien als hij steel staat dan zakt het toerental na een tijdje terug naar 1100 toeren ook nog erg hoog.
Ik heb de auto uitgelezen maar krijg geen foutcodes.
Heeft iemand dit al eens eerder gehad zo ja wat was de oplossing daarvan
Mvg Gradje Hendriks
Uitgelezen met
Snap-on modis