Geplaatst: 18-12-2010 0:00
hallo
deze wagen start slecht bij warme motor
bij het afkoppelen van de koelvloeistoftemperatuursensor slaat de motor direct aan.
het gekende probleem startmotor te vervangen?
maar wat heeft dat met de startmotor te maken?
de inspuithoeveelheid is afhankelijk van de motor temperatuur,maar de stroom die naar de startmotor gaat is toch altijd hetzelfde?
kan iemand wat meer uitleg geven.
alvast bedankt