Geplaatst: 11-04-2013 19:54
Beste
Weet iemand of je het service lampje van een nieuw model Ford Ka kan handmatig wissen . In esi-tronic staat er vermeld dat er geen melder aanwezig is . Wij hebben geprobeerd met de rempedaal en gaspedaal tegelijk indrukken maar dat gaat niet.Alvast bedankt .
Uitgelezen met
kts