Geplaatst: 05-02-2010 20:27
[147877]heb onlangs een mondeo 2.0 130pk gekocht met 62000km gelopen ,weinig dus moet goed zijn maar heb
vanmiddag heb ik een gesprek gehad met iemand van een tuningsbedrijf in Assen,vroeg hem voor een kit voor de mondeo!
maar hij vroeg mij wat voor type brandstof pomp erop zit ,er schijnen twee soorten te zijn .
het oude type gaf nogal wat storingen mbt slijpsel in het brandstofsysteem,falen injektors .
mijn vraag is hoe kan ik zien welke pomp dit is,bij hoeveel km gaat deze stuk,zijn er extra filterssystemen voor.
alvast bedankt