Geplaatst: 01-04-2010 19:51
[152544]Goedemiddag mensen,
Ik heb een probleem met een renault laguna gt 1.8 16v privilege bouwjaar 2002,
er is een storing aanwezig dat de smoorklep defect was, heb hem vervangen nog steeds hetzelfde euvel de draden van de gasklep naar de re zijn al vervangen door een vorige eigenaar, blijft dan alleeen nog maar de re over of kan het ook nog de gaspedaal zijn??
voordat de storing intreedt voel ik dat de auto inhoudt en iets daarna komt de storing.
als de storing intreedt, gaat het toerental naar de 2000 a 2500 toeren galoperent,en het gaspedaal doet niks meer.
heb de laatste tijd ook dat als ik de laguna start geen probleem,maar klein stukje rijden wil ik afremmen koppeling in en hij slaat uit.
wat kan het zijn ????
en als het wel de re is MOET ik dan perse een nieuwe of kan ik ook laten repareren bij ac tronics??
ALVAST BEDANKT.