VW Golf 1.4 TSI 2e maal stuk

9 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Golf
Type
1.4 FSI Businessline
Onderwerp
Motor
Motorcode
1.4 TSI
Eerste inschrijving
januari 2006
Brandstof
Benzine

mebo

Lid sinds: 02-01-2012

Bijdragen: 82

Geplaatst: 27-11-2015 8:46

 Beste Collega's,
 
Ik heb een vraag aan jullie. Wij hebben een VW Golf 1.4 TSI staan waar het fout gegaan is met de distributie ketting. Echter hebben wij bij deze auto reeds al 2keer de ketting en cilinderkop eraf gehad.
 
De eerste keer deed het probleem zich voor in 06-2013 bij 176000km, toen alles vervangen, cilinderkop revisie etc.
 
De tweede keer deed het probleem zich voor in 08-2014 bij 193000km, toen weer alles vervangen, cilinderkop revisie, oliepomp vervangen etc etc etc alles onder garantie.
 
Nu zijn we 11-2015 bij een kmstand van 218000km en je raad hem al, WEER STUK !!!
 
Alle onderdelen zijn er origineel op gegaan.
 
Bij de dealer zeggen ze er niks van te weten en kom daar niet verder, wie o wie weet zo wat er aan de hand is met dit kwalitatief uitermate teleurstellende product ? of heeft dit misschien ook al een keer eerder meegemaakt.