Geplaatst: 27-11-2015 12:01
morgen,
bij deze twingo gaat soms het oliedruk en koeltemperatuur zeer ligt branden,wat savonds opvalt.
wat we gedaan hebben is het volgende 2 maal andere oliedrukschakelaar gemonteerd -oliedruk gemeten-kabel van oliedrukschakelaar gedemonteerd en klant laten rijden[controlelamp werkt dan wel op dishplay]-dishplay opgestuurd en laten testen-massa aansluitingen gecontroleerd,maar probleem blijft terug komen.
temperatuursensor koelsysteem [compleet huis nog niet vernieuwd].
iemand dit ook meegemaakt of weet iemand raad?