3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 09-02-2010 14:13
[148207]We hebben hier een touareg v10 tdi 4 motion met olielekkage bij de rechter turbo wie heeft hier ervaring mee? Heeft iemand ervaring met het uitbouwen van zo'n motorblok?