Geplaatst: 09-02-2010 12:04
[148201]de themperatuurmeter gaat iets ophoog na het starten daarna doet hij niets meer
de sensor al door verbonden geen reseltaat weerstand van de sensor bij warme motor 399 ohm
ik heb geen schema van het instrumenten paneel.
ik heb nog een klant meer met de zelfde auto daar staat de themperatuur meter helemaal overhet rood heen daar heb ik al een nieuwe klok voor bestelt
over drie weken pas binnen.
weet iemand raad of heeft iemand zoiets meegemaakt
alvast bedankt gr e kuijten.