12 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 09-02-2010 16:37
[148219]Deze puma heeft een verstelling van de inlaatnokkenas.
Weet iemand hoe de nokkenassen moeten staan na het vervangen van de distributieriem?