4 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 09-02-2010 15:39
[148212]rempedaal blijft sponsachtig
nieuwe hyoofdrempomp en booster geplaatst
ontlucht met remsysteemontluchter al 3liter doorgeblazen
iemand goede raad