Geplaatst: 10-12-2014 16:46
Beste Garageforum-gebruikers,
Aanstaande vrijdag 12 december wordt er tussen 7:00 en 8:00 ’s ochtends onderhoud zijn aan de noodstroomvoorziening van de servers waar de AMT Garageforum en Reparatiewijzer op draaien.
Dit houdt in dat tijdens deze periode de servers enige tijd (verwachting circa 30 minuten) uitgeschakeld moeten worden.
Excuses voor het ongemak
Jos-Jan Langendijk