Geplaatst: 13-02-2010 20:27
[148591]De wagen start op 2 cilinders als het koud is, met gevolg een berg rook en hevig schudden van de motor.
Nameting van de gloei-installatie wijst uit dat (van links naar rechts gezien als men voor de auto staat) allen de twee buitenste gloeibougies het doen, de twee die ertussen zitten doen het niet...dus van links naar rechts
wel....niet....niet....wel gloeien. (Ik heb er trouwens te gelijk nieuwe gloeiers in gemonteerd)
Kan mij iemand uitleggen wat er aan de hand is, en waar hetgeen kapot is gemonteerd zit (VOORBEELD: RELAIS KAPOT EN ZIT IN DE ZEKERINGKAST; RECHTER RIJ 2e VAN BOVEN )
1000x dank aan diegene een waardevol antwoord heeft voor mij.