Geplaatst: 16-02-2010 17:49
[148834]Als de motor wordt uitgezet, wil hij vaak niet meer starten.
Warm of koud maakt niet uit.
Hij geeft daarna een foutmelding: uitlaatgasstoornis.
Na 10 km. rijden gaat de foutmelding weg.
De auto gebruikt sedert de storing veel brandstof.
Al genomen maatregelen:
- massa naar het chassis vervangen
- luchttoevoer gereinigd
- bougies vervangen.
Als de storing zich voordoet gaat de motor met starten sneller rond, net alsof er wél cylinders een beetje meewerken.
Verzopen is hij niet.
Wie weet de oplossing?
Ron