Geplaatst: 21-12-2010 19:05
In vroeger topic werd de oplossing van het geratel bij koude motor reeds besproken. Maar kan het zijn dat de motor hierdoor niet aanslaat? De motor heeft namelijk geen compressie - waarschijnlijk doordat de inlaatkleppen niet 100% afsluiten- zal morgenvroeg nog een lektest uitvoeren. De distributie lijkt juist te staan.
Groetjes Stefan
Uitgelezen met
KTS650
Foutcodes
geen