8 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 16-02-2010 20:55
[148852]hey,
deze mondeo trekt onder het rijden naar rechts, maar bij het remmen naar links. Krijg de auto morgen onderhanden, als iemand dit al voor handen heeft gehad :)