Geplaatst: 20-02-2010 16:42
[149190]Hallo,
Wij hebben hier in de werkplaats een fiat cinquecento met het volgende probleem,
De accu trekt binnen een paar dagen leeg, nieuwe accu gemonteerd, dynamo laadt goed (14.4V)
Nu heb ik vandaag de lekstroom gemeten en als je deze auto op contact zet, en dr weer af dan blijft hij een hele tijd 0.82A verbruiken, dit valt na een tijdje terug naar 0.15A
Dit lijkt mij veel.
Wanneer je deze auto start dan piept de v-snaar, staat wel goed op spanning.
Als je de bedrading losneemt van de dynamo zakt de lekstroom niet!
Herkend iemand dit probleem?
Graag jullie reakties.
M.v.g.