Geplaatst: 15-12-2014 17:33
De nok van de eerste cilinder is helemaal weg gesleten en de klepstoter ook is beschadigd.
Als gevolg dat de motor stottert en doet als je accelereert , ook vliegen er terug uitlaatgassen de inlaatcollector in.
Heeft iemand dit al voorgehad ? En wat kan de oorzaak zijn dat deze is ingesleten ?
Alvast bedankt