Geplaatst: 10-11-2011 18:49
goedendag, ik heb een cilinderkop van een peugeot307 op lpg vervangen omdat de riem geknapt was, cilinderkop overgebouwd en nu wil motor wel op toeren goed lopen maar stationair niet, net of er veel te veel benzine ingespoten wordt? stinkt naar benzine en motor loopt stationair slecht, alles overgezet op de andere cilinderkop, geen defectcodes aanwezig! heeft iemand nog een idee waar het probellem zou kunnen zitten? alles staat op tijd met speciaal gereedschap, heeft nog niet op lpg gedraaid.
Uitgelezen met
bosch kts
Foutcodes
nvt